Esports

Koke Vegas torna al LlevantUD

El porter Koke Vegas torna a la disciplina del Llevant UD després de jugar en qualitat de cedit, per part de la societat granota, en l’Alcoià durant l’exercici de Lliga a recorregut. L’arquer s’integrarà a partir de demà dimecres als entrenaments del primer equip que dirigeix Juan Ramón López Muñiz.

Jorge Ruiz Ojeda, Koke Vegas, es va incorporar a l’entitat granota en l’estiu de 2015 després d’una etapa a les files de l’Espanyol B per defensar la porteria de l’Atlètic Llevant en el marc de la Segona Divisió B. La temporada passada es va exercitar de forma habitual amb el primer equip, tot i que va disputar nou partits amb el filial. A la tercera jornada de Laliga 1 2 | 3 partir com a titular en el xoc que va enfrontar al Levante UD i el Nàstic de Tarragona al Nou Estadi (1-1).

El Llevant UD agraeix les facilitats ofertes per part de l’Alcoià per al retorn del porter andalús a l’entitat d’Orriols.

 

 

Informació i Foto: http://www.levanteud.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint