Esports

Kilian (Jugador del CD Castelló) «No ens queda una altra que treballar, treballar i treballar. Els resultats arribaran «

El futbolista del CD Castelló, Kilian Morante, ha analitzat com es troba l’equip per afrontar el proper partit davant l’Hèrcules.

Després de caure en l’últim sospir davant el Lleida, no queda una altra que passar pàgina i així ho reflecteix Kilian després del retorn als entrenaments de l’equip aquest dilluns. «L’equip està treballant bé. Ahir es va demostrar en Castalia però vam perdre de forma immerescuda. Tot i la mala ratxa no ens queda una altra que treballar, treballar i treballar, i els resultats estic segur que arribaran. Això ho traurem entre tots, i com més aviat millor «, ha afirmat el jove futbolista d’Oriola.

Després de tornar a l’onze inicial davant el Lleida, Kilian va ser un dels jugadors més destacats de la trobada tot i la derrota. «Va ser positiu el fet de tornar a l’onze, però estic fotut pel resultat i per equip. Ara només queda aixecar-se i anar a treure els tres punts davant l’Hèrcules «, ha explicat.

Preguntat pel suport de l’afició albinegra, el jove extrem només té paraules d’agraïment. «Vam veure que Castalia ens dóna suport sempre. Durant el partit van estar sensacionals. Ara esperem que la primera victòria arribi al Rico Pérez «, finalitza Kilian.

Informació i Foto: CD Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint