Juan Sánchez: “El partit de llegendes del centenari del ValenciaCF serà molt emotiu un dia per recordar tota la vida”
Sentiments a flor de pell recordant el gol de Fabio Aurelio el Màlaga amb el qual es va certificar la lliga de 2002, o els gols de Juan Sánchez al Leeds que van portar al València CF a una final de Champions League … per citar només dos exemples. Imatges inoblidables que tornaran a venir-li al cap a una afició i als protagonistes als quals els homenatjarà. Què significa per a ells tornar a jugar a l’estadi de Mestalla?
Fabio Aurelio: “Tornar a jugar a Mestalla és únic i memorable”
Un gol per recordar tota la vida, com el que va marcar el 5 de maig de 2002 Fabio Aurelio a La Rosaleda de Màlaga, amb suspens a l’validar-quatre minuts després i que va acabar sent el 0-2 en un triomf amb el qual es va certificar el títol de lliga.
“És molt difícil explicar el sentiment que un té en tornar a trepitjar la gespa d’un camp tan memorable per a mi, com el de Mestalla. Sembla que va ser ahir quan ho vaig trepitjar per primera vegada, tenir aquesta oportunitat una altra vegada al mateix temps que el València CF celebra el seu Centenari és una cosa única i memorable. Estic molt orgullós i agraït al València CF per permetre ser part d’aquesta història “, recorda el futbolista brasiler.
Juan Sánchez: “Serà emotiu poder reviure moments inoblidables”
Un partit que mai oblidarà l’afició ni Juan Sánchez és el que es va jugar a Mestalla el 8 de maig de 2001, era el partit de tornada de les semifinals de la Champions League contra el Leeds United i després del 0-0 del partit d’anada , el València CF va guanyar 3-0 amb un doblet de Juan Sánchez, que així espera el moment: “Serà una cosa molt gran i emotiu poder reviure moments inoblidables que hem passat a Mestalla amb els meus excompanys i amb tota l’afició. Serà un dia especial per recordar tota la vida “.
Robert Fernández: “El Centenari reuneix tots els ingredients perquè sigui un dia especial”
Més de 300 partits amb el València CF, amb la remuntada encara a la retina en el partit de lliga contra el Reial Madrid en 1992, amb dos gols en dos minuts al final, el del triomf obra de Robert Fernández, molt il·lusionat amb tornar a enfundar l’elàstica valencianista.
“Serà un dia molt emotiu, tornar a jugar una estona a l’estadi i al costat de la gent amb la qual compartim experiències tants anys … serà entranyable. Jugar a Mestalla sempre és especial, és un estadi que ho té tot. De la meva etapa com a futbolista al València CF record tots els dies de partit, vestir-se de blanc sempre era especial. I diumenge serà un dia de festa, el Centenari reuneix tots els ingredients perquè sigui un dia especial “.
Jorge López: “Serà molt emotiu veure a grans llegendes que van jugar en el València CF”
Va arribar i va ser un dels protagonistes en la temporada del doblet ‘de 2004. Jorge López està entusiasmat amb la jornada que es viurà a Mestalla el pròxim dia 24: “Em fa una il·lusió tremenda jugar de nou a Mestalla per un motiu tan especial . Tornar a viure un ambient tan especial, veure a vells companys i grans llegendes que han jugat en altres èpoques serà molt emotiu “.
Djukic: “Jugar a Mestalla em farà recordar tots els anys meravellosos que vam viure junts”
Un altre dels protagonistes diumenge que ve serà Miroslav Djukic, elegant i segur amb la pilota als peus. El serbi reconeix que “és una enorme satisfacció de representar aquest gran club i una gran responsabilitat que comporta ser jugador del València CF. Jugar una altra vegada a Mestalla em farà recordar tots aquests anys meravellosos que hem viscut junts “.