Política

Juan José Perez Macián: “La impunitat de les BAF es deu a la comprensió, cobertura o protecció que els dóna el bipartit de Castelló”

El portaveu popular adjunt, Juanjo Pérez Macián, considera que la impunitat amb què actua les BAF -el grup desestabilitzador social més important que té la ciutat-, es deu a la comprensió, cobertura o protecció que els dóna el bipartit ”

“PSOE i Compromís no tenen cap interès a identificar els autors de les últimes pintades a les seus dels partits polítics i en la Creu del Ribalta, els mateixos que es van apoderar de l’Ajuntament en la vigília del referèndum il·legal de Catalunya per llançar paperetes a favor de l’independentisme i, els qui també van actuar impunement amb pintades a la font de la plaça Major, on malgrat haver-hi una gravació, el bipartit no li ha donat cap importància “.

“Seguim reclamant al bipartit l’informe íntegre sobre l’assalt a l’Ajuntament, que va elaborar l’Intendent que es van portar a dit, i que després de la seva marxa, sembla haver desaparegut. Creiem que l’informe complet, que el bipartit ens nega constantment, pot donar pistes sobre els assaltants de les BAF o sobre els interessos que porten el bipartit a encobrir els autors “.

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcastellon.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint