DestacatPolítica

José Martí rep al nou subdelegat de Defensa a Castelló

El president de la Diputació, José Martí, ha rebut en el seu despatx oficial al nou subdelegat de Defensa a Castelló, el coronel Luis Manuel Monzó, que substitueix en el càrrec a Javier Ferrer, i la presa de possessió del qual es produirà dimecres que ve.

Tots dos han mostrat la voluntat de continuar mantenint la relació fluida i de col·laboració que històricament hi ha hagut entre les dues institucions.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint