DestacatEsportsPolítica

José Marti (President de la Diputació de Castelló) «La volta ciclista a Espanya tornarà a la provincia de Castelló»

El president de la Diputació, José Martí, ha estat l’encarregat de lliurar el premi de vencedor de l’etapa 7 de La Volta, el campió del món, Alejandro Valverde, a qui ha felicitat per la seva gesta. Martí ha seguit tota la carrera des del cotxe de direcció de carrera, amb el director, Javier Guillén, i la diputada provincial d’Esports, Tania banys. El mateix Martí va tallar al matí la cinta amb què es va donar la sortida neutralitzada de l’etapa Onda-Mas de la Costa.

El president ha fet unes manifestacions després de la cerimònia oficial de lliurament de premis, en què ha mostrat la seva intenció de seguir donant suport a La Vuelta. La cursa tornarà a la província de Castelló «ja veurem si en la propera edició o en la següent, però el que hem de tenir clar és que el retorn de les inversions en aquest tipus de proves està més que demostrat».
Martí ha donat les gràcies a l’organització per totes les atencions i deferències que ha tingut amb la Diputació i amb els ciutadans de la província.

Ha destacat que La volta és un gran aparador que ens ha servit per mostrar que «tenim una província magnífica, amb uns paisatges que combinen mar i muntanya, que són difícils de trobar en altres latituds».

També ha posat de manifest la gran quantitat de públic que ha seguit l’etapa en directe «i el contenta que estava la gent». Ha afegit que «és bonic veure que aquest tipus de proves esportives fan gaudir a la gent, que en el dia d’avui, no parava d’aplaudir i animar als corredors, sobretot en les rampes més dures del Mas de la Costa».

Per la seva banda, la diputada d’Esports, Tania banys, ha donat les gràcies a totes les persones que han treballat perquè les dues etapes que han transcorregut per la província de Castelló hagin estat un èxit, i molt especialment, als ajuntaments de les poblacions per les quals ha passat la cursa.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint