Esports

José Martí fa lliurament de l’Arquer de la Valltorta al campió del món de pilota ‘Diego d’Onda’

El president de la Diputació, José Martí, ha rebut al pilotari Diego López, Diego d’Onda, al qual ha felicitat pels èxits collits en el Mundial de Pilota celebrat a Alzira, en el qual la selecció valenciana masculina s’ha proclamat campiona del món. Diego d’Onda, als seus 19 anys, ha sigut l’integrant més jove del combinat valencià.

En la recepció oficial també han sigut presents la diputada provincial d’Esports, Tania Baños, i el diputat provincial, Ximo Huguet. El president ha entregat a Diego López l’Arquer de la Valltorta, símbol de la província de Castelló.

Martí ha animat al pilotari a continuar perseverant per a collir nous èxits i ha recordat que a Suera, localitat de la qual és alcalde, encara es conserva el ‘carrer de la pilota’, on segons ha comentat a manera d’anècdota, en un taulell pot llegir-se que “el bon jugador de pilota tres coses ha de tindre: jugar net, parlar poc i no quedar a deure”.

En el mundial d’Alzira han participat jugadors de pilota que representaven a una vintena de països.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint