MunicipisPolítica

José Luis Aguirre es compromet a revisar el projecte de construcció del pont de Castielfabib

El conseller d’Agricultura, Ramaderia i Pesca, José Luis Aguirre, s’ha reunit amb l’alcalde de Castielfabib, Eduardo Aguilar Villalba, per abordar l’estat actual del projecte de l’obra del pont del Barrós sobre el riu Ebrón, ubicat al terme municipal i que fa anys que està paralitzat.

Durant la trobada, el conseller ha assenyalat que, en primer lloc, caldria refer el projecte a nivell tècnic, ja que data de l’any 2006, així com actualitzar-lo “per incorporar-hi les dificultats que s’han detectat posteriorment”.

En aquest sentit, ha traslladat a l’alcalde el seu compromís d’abordar l’assumpte amb les conselleries implicades en el projecte pendent, de manera que es pugui estudiar de manera conjunta.

El pont del Barrós es troba en una via pecuària que uneix Castielfabib amb quatre llogarets, coneguda com a Cordel de la Foia del Perer a Més de la Cabrera, de trànsit de bestiar i que utilitzaven les ovelles i cavalleries. El pont es va enfonsar el 2003 com a conseqüència d’unes fortes tempestes.

Informació i Foto: Diputació de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint