José Carlos deixa de ser jugador del CD Castelló
El CD Castelló comunica que José Carlos deixa de ser jugador del primer equip albinegre.
José Carlos va aterrar al Castelló el passat estiu, disputant diversos partits amb l’elàstica albinegra.
El CD Castelló desitja la millor de les sorts a José Carlos en el seu futur personal i professional.