José Adsuara anuncia un nou pavelló “a l’alçada del múscul esportiu de Nules”
El candidat del PP a l’alcaldia de Nules, José Adsuara, ha presentat avui el projecte del nou pavelló que el programa de govern del Partit Popular contempla si arriba a l’alcaldia. Es tracta d’una iniciativa adreçada a pal·liar les limitacions que pateix el poliesportiu actual i dimensionar, a l’alçada de les demandes de Nules, una instal·lació adequada a l’activitat esportiva local.
“L’objectiu és utilitzar una de les naus de l’antiga Cooperativa per construir-hi un pavelló que respongui a les demandes de Nules”, ha explicat José Adsuara. Situat al costat de l’actual poliesportiu, “on també actuarem per millorar les seves condicions”, el projecte és proper a més al club de tennis ia l’institut. “Volem descongestionar les actuals dependències que provoquen que els clubs hagin de recórrer al sorteig per distribuir-se les hores d´entrenaments i partits”. Per això plantegem “disposar de dues instal·lacions: reformar l’antiga i construir-ne una de nova”.
“Avui el motor esportiu de Nules ha crescut de manera exponencial. Clubs que tenien entre 30 i 40 alumnes, arriben avui a 100, sent els més nombrosos el de bàsquet i el d’handbol”. Tot i això, “hi ha molts altres que també mobilitzen nens, joves i adults, i que “esperen de l’ajuntament una solució als seus problemes d’horaris, espais i instal·lacions”.
És per això que l’esport se situa com a “una prioritat” dins dels plans de govern que José Adsuara defensa a Nules. “I el repte és construir el millor pavelló esportiu que s’adapti a les necessitats dels usuaris”, per la qual cosa “tindrem en compte la seva opinió a l’hora de definir el projecte, de manera que sigui funcional i adaptat a les seves demandes ”.
A Nules, bàsquet, handbol, judo, hoquei, escalada o gimnàstica rítmica constitueixen algunes de les disciplines que més demanda registren. “Tenim equips competint a nivell nacional i és vergonyós quan toca jugar a casa perquè les limitacions són clamoroses”. Per això, “escoltar-los és el nostre deure i treballar per resoldre els seus problemes, la nostra obligació”. “A partir del 28 de maig ens posarem fil a l’agulla per definir el millor futur d’aquesta ciutat i ho farem donant la mà als nostres veïns, perquè el canvi és imparable ia Nules només el PP és garantia de prosperitat i desenvolupament”.
Informació i Foto: PP Nules