Esports

Jordi Bruixola: «Feia temps que no vénen dos jugadors de Primera Divisió a el CD Castellón, hem fet un gran esforç i ho seguirem fent»

Jordi Bruixola, director general i conseller de el CD Castelló, ha comparegut al costat d’Àngel Dealbert, membre de la Comissió Esportiva, davant els mitjans de comunicació de forma telemàtica, on han abordat els temes d’actualitat un cop s’ha tancat la finestra de fitxatges de l’ mes de gener amb la incorporació de dos fitxatges procedents de Primera Divisió: Javi Moyano i Yann Bodiger. Tot i el tancament, com van incidir els dos executius de club, no pararan, ja que com tots dos van apuntar «seguirem treballant per donar-li aquests jugadors a la plantilla perquè sigui encara més competitiva». A continuació, reproduïm un extracte de la roda de premsa:

Jordi Bruixola:

«Farem tot l’esforç i així ho hem fet des que vam arribar el 2017 a el club per millorar la plantilla i que, sobretot, ens permeti guanyar més partits i sigui més competitiva. Per això també es va prendre la decisió de canviar a l’entrenador. I, sobretot, un missatge per a l’afició. Que tingui clar que hem fet un gran esforç ara, ho vam fer en el seu moment també amb Pablo Hernández i Vicente Montesinos, i seguirem treballant perquè el club no perdi el que hem guanyat en tan poc temps, deixant-nos la pell com estem fent en aquests últims anys «.

«Seguim fent una gestió responsable, és el que sabem fer i el que seguirem fent, a més, busquem aconseguir que hi hagi un equilibri pressupostari, no fem les coses a curt termini, sempre mirem a mig i llarg termini, perquè si el CD Castelló pateix algun ensopegada, que el club sigui sòlid per aixecar ràpid. És molt important que el club tingui aquesta base sòlida, que pugui estar molts anys en el futbol professional i ho aconseguirem, no tenim cap dubte, però les coses les hem de fer amb molt de cap i una gestió responsable »

«I amb tots els inconvenients que hem tingut, començant la temporada sense tenir camps d’entrenament per a Segona Divisió, ens hem gastat més de 300.000 € per adaptar l’estadi a Segona, no tenim les grans empreses darrere de nosaltres, no tenim contractes de publicitat institucional com tenen altres clubs que nosaltres tampoc ho tenim, és a dir, aquest tipus de coses també fa que haguem de treballar més i ho fem encantats intentant fer una gestió responsable, i crec que ho hem aconseguit en aquests anys. Al 2018 estàvem a Tercera Divisió i ara estem a Segona »

«I, sobretot, el missatge és de gratitud absoluta per a l’afició de el CD Castelló. Sabent que no anaven a poder entrar a l’estadi, tot i que teníem l’esperança que al gener o febrer el tema estigués millor però malauradament no és així, i no poden estar acompanyant-nos, això també ens està perjudicant molt, perquè volem a la nostra afició en el estadi. Per això el nostre reconeixement etern a la gent, als aficionats i socis, a les petites i mitjanes empreses que estan amb nosaltres i també a Vicente Montesinos que ha fet possible que aquest somni d’estar en el futbol professional ara mateix sigui una realitat »

«A la fi hem portat a dos jugadors de Primera Divisió, fa moltíssim temps que no vénen dos jugadors de Primera a el CD Castelló i això és important. En el dia a dia hem estat pendent de tot amb Carlos Montesinos, Àngel, Xavi, sabem l’esforç que ha estat portar a aquests dos futbolistes en una situació esportiva que no és la més idònia per a aquests jugadors ho hem aconseguit i dir-li a l’afició que no pararem aquí, el mercat s’ha tancat i seguirem treballant per donar-li aquests jugadors a la plantilla perquè sigui encara més competitiva i que l’entrenador segueixi desenvolupant el seu treball que ho està fent molt bé »

«A la sortida de Fidalgo s’han tingut moltes coses en consideració: tema esportiu, econòmic i també la voluntat de jugador. A ell li va arribar una proposta molt important per a la seva progressió, el va cridar Solari i volia anar-se’n per jugar a Primera en un equip molt important a Amèrica. La negociació va ser dura, també vam tenir en compte l’opinió esportiva i es va poder fer una operació bona tant a nivell esportiu com econòmic. En 2018 estàvem a Tercera i avui estem venent a un jugador als principals clubs de Mèxic. Hi ha un treball darrere. Pensem que és una bona operació per al CD Castellón.

Àngel Dealbert:

«Hem pres la decisió de treure una sèrie de jugadors, molts d’ells joves, perquè tinguin minuts i se sentin importants. Hi ha hagut més sortides que arribades? És un mercat molt difícil, hem portat a dos jugadors barallant amb moltíssims equips i han triat a el CD Castelló, a banda que des de la propietat s’ha fet un esforç. Llevat d’excepcions, hi ha hagut poc moviment. No ha estat fàcil convèncer-los però els tenim amb nosaltres, ens donen aquest salt d’experiència i saber estar, amb un nivell contrastat. Estem molt contents que estiguin aquí »

«El mercat segueix obert a poder incorporar a jugadors lliures, veurem a veure si es pot aconseguir, però també cal trobar la peça adequada. Estem treballant per a això i si pot encaixar, s’intentarà. El que vol el club és tenir el millor equip possible »

«Des de l’arribada de Juan Carlos Garrido l’equip està competint a un nivell molt alt, ens basem més en intensitat, agressivitat, l’equip està treballant molt bé i el míster té molt clara la idea. Ara ens vénen dos partits a casa molt importants. Si estem a l’nivell en concentració, intensitat i agressivitat tindrem moltes opcions per aconseguir l’objectiu »

Informació i Foto: CD Castellón

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint