Jesus Oliva serà coordinador general de l’academia del ValenciaCF Femeni
El València CF Femení i Jesús Oliva, entrenador del primer equip, han arribat a un acord en virtut del qual el tècnic, a partir l’1 de juliol de 2018, ocuparà el lloc de Coordinador General de l’Acadèmia València CF Femení, cessant les seves funcions com a entrenador del primer equip, càrrec que va assumir l’1 de juliol de 2017.
Amb la nova responsabilitat de Jesús Oliva, el València CF Femení vol seguir potenciant l’Acadèmia del Club, que aquesta temporada ha collit importants resultats:
En futbol 11:
El filial ha quedat 7è a Segona Divisió i és finalista de Copa.
El C, 4t en Lliga Autonòmica: millor classificació fins a la data.
El D, 3r a Primera Regional: empatat a punts amb el 2n i millor classificació fins a la data.
El Cadet-Infantil A i el Cadet-Infantil B, 1r: primera vegada que tots dos són campions en la mateixa temporada.
L’Infantil, 3r: competint en lliga masculina.
En futbol 8:
L’Aleví A, 1r: competint en lliga masculina.
L’Aleví B, 2n.
L’Aleví A, 4t.
El Benjamí ha quedat 11è: competint en lliga masculina.
Aquests resultats són fruit del treball de molts professionals que, especialitzats en les diferents àrees, treballen per al creixement personal i esportiu de cadascuna de les nenes i joves de l’Acadèmia, tant a nivell individual com grupal. En aquesta línia, per a la temporada 2018.19 els equips de futbol 8 i futbol 11, excepte el filial, van a entrenar i jugar a les instal·lacions de l’Escola de Futbol CF Cracks, amb més disponibilitat de camps i horaris adaptats a les edats.
Fins al moment ho venien fent en el Camp Municipal de Beniferri, de la Fundació Esportiva Municipal, a la qual el Club vol agrair el seu suport durant aquests anys, ja que ha estat molt important per al creixement del planter del València CF Femení. Però precisament aquest creixement ha aconsellat dotar l’Acadèmia de més terrenys de joc i franges horàries d’entrenaments i partits. El filial sí que mantindrà els seus entrenaments i partits a la Ciutat Esportiva València CF, com ho ha estat fent en la present temporada i anteriors.
Trajectòria de Jesús Oliva al València CF Femení: 2009.16, tècnic i coordinador del planter; 2015.16, primer entrenador de l’equip filial i campió de Segona Divisió Femenina amb el mateix aquesta temporada; 2016.17, segon entrenador del conjunt de Primera Divisió Femenina; i 2017.18, entrenador del primer equip del València CF Femení.
Informació i Foto: http://www.valenciacf.com