Javier Calleja (Tecnic del VillarrealCF) analitza el que depararà el partit de #LigaSantander davant del Barcelona
- «Ens enfrontem a un dels millors equips del món. Haurem de mantenir l’ordre i encertar amb les nostres ocasions».
- «Guanyar a casa ens va donar confiança. Hem de creure que podem guanyar al Camp Nou. Sortirem sense complexos».
- «El @fcbarcelona_es és encara més perillós després de la derrota davant el @RealBetis. El més important és l’aspecte mental. Hem de tenir fe i sortir amb confiança».
- «El @fcbarcelona_es és un equip excel·lent. La temporada està sent molt rara per a tothom. No és fàcil guanyar i això diu molt de la dificultat de @LaLiga«
- «Tenim molt a guanyar i poc a perdre. Fa molt de temps que no guanyem al Camp Nou i ho intentarem mostrant la nostra millor versió«.
- «No miraré l’edat dels jugadors a l’hora de fer el millor onze».