Javi Calleja (Tecnic del VillarrealCF) destaca la dificultat del partit de #LigaSantander al Wanda Metropolitano davant el Atleti
«Si mantenim la serietat que estem tenint enrere, l’equip es mostra com un bloc i mostrem el nostre nivell, podem treure una victòria. Som conscients que ells competeixen al màxim, que són un equip que mai es desarma, que tenen paciència i que saben gestionar molt bé el ritme i el temps dels partits. Són l’equip que millor sap manejar els temps d’una trobada, per la qual cosa hem de ser més intel·ligents, saber manejar el temps i que els errors els cometin ells, Sabem que ells no perdonen, esperen el seu moment i quan pot et mata. Haurem de fer un partit perfecte «, ha comentat.
Per Calleja, l’equip està en una bona línia: «Estem bé, l’equip està treballant bé i entrenant a molt bon nivell. L’equip està amb confiança, està segur i amb ganes d’afrontar el partit que tenim amb l’Atlètic de Madrid. Estem competint, estem a prop i sortir dels llocs de baix i volem seguir en aquesta línia. Sabem que anem a un camp dels més difícils, l’equip està en una bona línia i volem donar continuïtat als bons resultats. Volem augmentar el nivell i el rendiment, i encara que vam jugar al camp del segon classificat, la nostra il·lusió és treure tres punts i anem amb aquesta idea «.
Això sí, el tècnic madrileny va destacar les virtuts del conjunt ‘matalasser’: «Sabem que no és fàcil, només cal veure el partit que van fer contra la Juve, demostrant que són un equip sense fissures, i que és un equip molt experimentat. És un equip que comet molt pocs errors i que hem d’estar molt encertats per poder guanyar-los «.
El grup està reforçat després dels últims resultats. «El veure que estàvem a cinc punts de sortir i que ara estem a prop ens ha de motivar, però sabent que això és llarg i no hem fet res encara. Estem amb ganes de seguir sortint i ara mateix ens és igual el rival, hem de sortir a guanyar i diumenge es veurà que anem a per la victòria «, ha conclòs.