Esports

Javi Calleja (Tecnic del VillarrealCF) analitza la derrota davant el Alaves

L’entrenador del VillarrealCF, Javi Calleja, va lamentar la derrota del Submarí davant el Deportivo Alabès (1-2): «Teníem moltes esperances dipositades en la trobada d’avui. Una victòria ens treia de llocs del descens, però no hem estat còmodes. No circulàvem ràpid i no trobàvem espais. L’equip no ha fet aquest pas endavant per treure alguna cosa positiva. Una victòria és el que més ens interessava «.

Així mateix, l’entrenador ‘groguet’ ha reconegut que l’equip no va estar bé a l’hora de concretar les jugades: «Ens ha costat en aspectes ofensius trobar l’equilibri. Havien jugades que arribàvem a l’àrea, però no aconseguíem res «.

Per finalitzar, el tècnic madrileny es va mostrar optimista de cara als pròxims partits: «Teníem moltes esperances d’aconseguir els tres punts i sortir dels llocs de descens. Laliga no ha acabat i hem de seguir lluitant. El nostre deure és aixecar-nos, seguir treballant i lluitar fins al final «.

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint