Jaume «Tots a una hem demostrat que el València CF pot estar en el més alt»
Es porten les ovacions sobre la gespa i estigui dissabte també van rebre els aplaudiments per part dels penyistes amb motiu de la XXV Va convèncer de Penyes celebrada a Alzira. Marcel·lí, els capitans Jaume Domènech i Kondogbia, i el davanter Kevin Gameiro que va marcar un dels gols de la final de Copa guanyada al FC Barcelona, van acudir en representació de la plantilla a l’esdeveniment en el qual es van congregar més de mil penyistes.
Fotos, sessió de signatures, mostres d’agraïment … el tècnic i els futbolistes no van parar de sentir l’afecte de la gent, i quan van entrar a la sala portant el trofeu de la Copa del Rei ho van fer entre aplaudiments i escoltant el càntic «som campions de Copa, som campions de Copa «.
Jaume Domènech va ser el primer a intervenir i la gent va començar a corejar el seu nom. «Estem molt contents d’estar aquí amb vosaltres, sobretot, veure el viu que està el valencianisme, amb més de 1.000 persones aquí. Us dono les gràcies per estar sempre al costat de l’equip, també en els moments difícils, així vam poder dur a València el títol de Copa i celebrar-ho amb tots vosaltres «, va afirmar el capità.
Ja en els primers dies d’aquesta nova temporada, el porter va llançar un missatge reconeixent que «estem molt il·lusionats, estem treballant dur per afrontar les quatre competicions, però necessitarem el vostre suport tot l’any. Tots a una hem demostrat que el València CF pot estar en el més alt. Anem a deixar-nos la pell per portar al València CF a seguir aconseguint èxits «.
Informació i Foto: ValenciaCF