Jaume Costa (Jugador del ValenciaCF) analitza la victoria davant el LevanteUD
Una remuntada molt treballada, l’equip ha lluitat fins al final i ha tingut premi.
Sabíem que veníem a un camp molt complicat, on feia molts anys que no es guanyava. Sabíem que seria molt difícil i el Llevant UD s’ha posat per davant en el marcador, però aquest equip té alguna cosa, sempre es reposa davant totes les adversitats.
El València CF no guanyava al Ciutat de València des de 2011 … Una dada que dóna mèrit a la victòria aconseguida per l’equip.
Jo vaig guanyar aquí l’any passat, els derbis sempre són complicats, en un derbi et motives a l’màxim. Sabíem que ells anaven a sortir al màxim, nosaltres a el principi no hem estat bé, no teníem la pilota, ens generaven molt perill. Hem sabut canviar la dinàmica canviant de sistema i el gol a la fi de la primera part ens ha donat vida. A l’entrar al vestidor sabíem que a l’sortir anàvem a anar a morir i així ha estat.
Aquest triomf reforça la confiança de l’equip de cara a la ‘final’ per la Champions contra l’AFC Ajax.
És inevitable pensar que una victòria et dóna moral, encara que havent guanyat o perdut anàvem a anar igualment amb la mateixa mentalitat a Amsterdam. Abans no pensàvem en el partit de dimarts, només a guanyar. Anem a anar a per totes.