DestacatEsports

Jacobo Lara nou jugador de Bisontes Castelló FS

Jacobo Lara Llueca, (1989.06.04) jugador que ocupa la posició d’ala, ha estat presentat al Ciutat de Castelló pel president del club, Joaquín Sánchez Amorós, en un acte en què també va estar present José Luis Novo, patrocinador de l’equip.

La nova incorporació de Bisons natural de Benifairo dels Valls (València), posseeix un ampli currículum a Primera Divisió, ja que ha militat en equips com el Playas de Castelló (06/07 a 08/09), on es va formar com a jugador, Llevant dominics o Peníscola (10/11 a 11/12). Fins a la data en l’Sogorb de Segona B per la seva proximitat a la seva ciutat natal, el seu gran estat de forma, qualitat i experiència li ha servit a Jacobo per tornar a fer el salt l’LNFS a la ciutat que el va veure debutar a la màxima categoria .

En les seves primeres declaracions després de l’acord, “Jacobo” se sentia així de feliç: «Em sento afortunat de l’oportunitat que m’ha brindat un club tan important com Bisons en el millor moment de la meva carrera esportiva. Penso tornar-los amb escreix tot el que porto a dins per portar a aquesta entitat i afició el més alt possible », va afegir.

Jacobo es converteix en el vuitè jugador que arriba a l’escaire Castellonenca de cara al proper curs després de les renovacions de Juanito, Pipi, David, Nacho Serra, Lorca i els fitxatges de Peloncha i Óscar Maeso.

Informació i Foto: BisontesFS

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint