IVASS crea el seu Pla de Formació online dirigit al personal dels centres i serveis
El director general de IVASS, Ángel Bonafé, ha destacat la posada en marxa d’aquesta nova eina, ja que “facilita a l’alumnat l’accés directe als cursos oferts i els permet tenir una comunicació molt més fluïda amb el personal que els imparteix”.
Àngel Bonafé ha explicat que “a través d’aquesta plataforma, complementària als cursos presencials, es gestionarà l’oferta formativa adreçada a les treballadores i els treballadors de IVASS”, i ha recordat que “l’entitat compta amb un pla de formació específic i adequat a les necessitats de les diferents categories laborals “.
Així mateix, ha incidit que “mitjançant aquesta plataforma, a través d’Internet, l’alumnat pot consultar el contingut dels cursos, accedir al material didàctic i participar en fòrums de debat que es puguin suscitar sobre les matèries abordades, mentre que possibilitat al professorat un millor seguiment de l’alumnat “.
La iniciativa s’ha posat en marxa en col·laboració amb la Direcció General de Tecnologies de la Informació i les Comunicacions, a través de la plataforma eFormació de la Generalitat (consultar aquí).
Es tracta d’una plataforma d’aprenentatge electrònic que dóna servei a múltiples organitzacions (IVASS, Labora, IVAJ, Centres de Turisme CdT, etc.) i, en els seus 18 anys d’història, ja ha ofert més de 10.000 cursos per al funcionariat i la ciutadania. Aquestes organitzacions, com el IVASS, la utilitzen per planificar els seus plans de formació i oferir cursos per Internet des dels seus diferents campus.
L’Institut Valencià d’Atenció Social-sanitària ha iniciat aquesta formació (consultar aquí) amb el projecte pilot ‘Dinamo’, que recull cursos especialitzats per al personal de suport de la Xarxa de vivendes tutelades.
A la sessió inaugural, l’àrea de formació del IVASS es va encarregar d’explicar l’ús i funcionament de la Plataforma al docent ia l’alumnat, que ja pot consultar el material formatiu facilitat.
Les accions formatives ‘Metodologia d’estudi DI. III ‘,’ Suport conductual positiu ‘començaran en breu amb gestió’ on line ‘.
Així mateix, els cursos ‘Sistemes augmentatius-Terapeutes II’ i ‘Diagnòstic Social III’, que van començar amb gestió de la formació en la manera tradicional, conclouran a través de la plataforma.