Ivace Internacional convoca 40 beques remunerades en internacionalització per a persones amb grau mitjà i superior de FP
Ivace Internacional ha publicat les beques d’especialització en internacionalització Ivace I + I, Exportació i Ocupació, dirigides a persones menors de 30 anys que hagin acabat un cicle formatiu de Formació Professional tant de cicle mitjà com de cicle superior.
Es tracta d’un programa de beques finançat en un 91,89% a través de la Iniciativa Juvenil de Fons Social Europeu (FSE) que permet una formació teòrica a través d’un curs de gestió operativa de comerç exterior, així com la realització de pràctiques en empreses que es trobin en qualsevol fase del procés d’internacionalització i en federacions i associacions sectorials de la Comunitat Valenciana.
La directora general d’Internacionalització, María Dolores Parra, ha destacat “l’aposta constant de l’Ivace per l’especialització de recursos humans en internacionalització, una garantia per a la seva ocupabilitat en un futur proper i un valor afegit per a les empreses valencianes”.
“Aquestes beques -ha afegit- són les úniques d’especialització en internacionalització dirigides a persones que han cursat Formació Professional. Des del passat any incorporen també el grau mitjà de FP per arribar a un major nombre de persones”.
Segons Parra, “aquestes beques permeten una especialització molt interessant i molt valorada en termes d’ocupabilitat”. “Hem comprovat que més de el 90% de les persones becades troben feina al cap de pocs mesos de finalitzar aquests programes de beques”, ha indicat.
Les persones interessades trobaran tota la informació a la pàgina web de l’Ivace, http://www.ivace.es. En l’actualitat convocatòria i atesa la situació marcada per la Covid19 tot el procés de sol·licitud es realitzarà de forma telemàtica.
El termini de sol·licitud comença aquest dijous, 18 de març, i finalitza el 30 d’abril de 2021.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana