Més notícies

Ivace i CEEI València inicien a l’abril una nova edició de el programa europeu ‘Scale Up’ ‘per a’ startups ‘i pimes amb menys de sis anys

L’Institut Valencià de Competitivitat Empresarial (Ivace) en col·laboració amb el Centre Europeu d’Empreses Innovadores (CEEI) de València posaran en marxa el proper mes d’abril la quarta edició de el programa Europeu ‘Scale Up’ dirigit a ‘startups’ i petites i mitjanes empreses innovadores menors de sis anys amb potencial d’escalabilitat.

‘Scale Up’ s’ha convertit en un referent per a aquest col·lectiu d’empreses, els qui per fer el salt i competir a nivell global troben un buit tant d’acompanyament com de formació i informació. Més d’un centenar d’empreses de la Comunitat s’han presentat a les 3 convocatòries.

Aquesta iniciativa de la Comissió Europea ofereix a les empreses un programa d’escalabilitat empresarial de 9 mesos que inclou un pla de ‘mentoring’ per dissenyar i implementar la seva estratègia de creixement ‘Scale Up’ i més de 50 hores de ‘training’ i ‘coaching ‘amb destacades persones expertes i professionals de reconegut prestigi en l’àmbit empresarial, com Jaime Esteban, Roberto Touza, Tomás Guillén, Maribel Vilaplana, entre d’altres.

Les empreses beneficiades tindran la possibilitat de presentar el seu projecte a inversors, accedir a una exclusiva xarxa de contactes amb experts i professionals d’alt prestigi que els ajudaran a definir i planificar la seva estratègia per als propers anys i en l’última fase d’el programa es premiarà amb 5.000 euros per a serveis de consultoria estratègica de creixement empresarial a l’empresa amb major potencial de creixement.

Les empreses interessades en beneficiar-se d’aquest assessorament especialitzat i formació personalitzada, tenen de termini fins al pròxim 25 de març per presentar les seves candidatures a través de el portal EmprenemJunts. De totes les empreses presentades es seleccionarà a les 10 que compleixin les condicions de la convocatòria. (Consultar aquí).

Everycode, cas d’èxit ‘Scale Up’

L’empresa Everycode es dedica a el desenvolupament de solucions que facilitin i permetin l’accés a internet a persones amb diferents discapacitats. Per a això ha desenvolupat l’eina inSuit que li va valer el premi ‘Scale Up’.

La història d’Everycode amb aquest programa europeu comença quan demana ajuda a CEEI de València per augmentar la seva competitivitat i després de diverses reunions es va detectar la necessitat que l’empresa busqués finançament per al desenvolupament de projectes innovadors si no volia quedar-se estancada en el seu creixement.

Amb aquesta premissa decideix presentar-se a el programa ScaleUp amb un Pla d’Acció centrat en la seva internacionalització que li va valer el primer premi en l’edició de 2019 i que, gràcies a l’activitat innovadora i a el desenvolupament de l’complet Pla d’Acció, la seva facturació ha augmentat en els 3 últims anys una mitjana d’un 70%, i el seu projecte s’ha consolidat com una tecnologia imprescindible per a l’accessibilitat, senzilla d’implantar, assequible, i que realment arriba a les persones amb discapacitat.

Com Ecerycode, altres empreses que han triomfat amb ScaleUp són Casfid Caponnetto Hueber, Darwin Bioprospecting Excellence, Navlandis, Next Electric Motors, NEXUM Global IOT Services, SingularGreen, Smart Fan, Smart Induction Converter Technologies, Skroller i Super Squad Interactive SL, 3D Concrete, Applynano Solutions, Everycode -in Suit, Live4life Community, Nude Label, Tecment – Nightway i Utopick Xocolata; Aquareturn, Bionline, Bionos Biotech, Code Prisma, FruitsApp, Play and Go Experience, Koibox, Cronoshare i uncovercity.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint