Institut Valencià de Cultura presenta la comedia ‘Maria Luisa’ en el Teatre Principal de València
La Vicepresidència Primera i Conselleria de Cultura i Esport, a través de l’Institut Valencià de Cultura (IVC), presenta aquest cap de setmana al Teatre Principal de València l’obra ‘María Luisa’, escrita i dirigida per Juan Mayorga.
Es tracta d’una comèdia sobre la solitud, la vellesa i els límits difusos entre la realitat i la imaginació, produïda per LaZona i Teatre de l’Abadia, que es podrà veure del 2 al 4 de febrer a l’escenari valencià.
Amb aquesta obra recent escrita, Juan Mayorga debuta a L’Abadia després d’assumir la direcció artística d’aquest centre d’estudis i de creació escènica. Lola Casamayor, Juan Codina, Paco Ochoa, Juan Paños, Marisol Rolandi, Juan Vinuesa es posen a les mans per donar vida a Maria Luisa ia la resta de personatges de l’obra.
María Luisa és una senyora entrada en anys que viu sola, independent, i que gaudeix de la vida. Una conversa casual amb el porter de la casa és el detonant per a una successió d’escenes que, amb molt d’humor i un to entranyable, ens permeten descobrir de prop el món d’aquesta senyora curiosa; el seu pis, els seus desplaçaments amb transport públic per la ciutat, el seu marejo davant la porta d’un saló de ball o les converses telefòniques amb la seva amiga Angelines.
Les entrades es poden adquirir a les taquilles del teatre ia la taquilla on line de l’IVC.
Informació i Foto: Generalitat Valenciana