Informació sobre el partit Elx C.F. – R.C. Deportivo
Totes les entrades emeses per aquesta trobada són vàlides tot i el canvi de data, de manera que els aficionats no han de canviar les seves entrades ni adquirir unes noves.
Els aficionats que no puguin assistir a la trobada a causa del canvi de data podran sol·licitar el reemborsament dels diners, tant el públic general com els abonats no Premium que van adquirir el seu suplement d’entrada per a aquesta trobada. La devolució dels diners s’efectuarà en les oficines de l’estadi el dilluns de 10.00 a 14.00 i de 16.30 a 19.30 hores i dimarts de 10.00 a 14.00 hores.
Els aficionats que van comprar les seves entrades en línia i desitgin el reemborsament dels diners, s’han de posar en contacte amb el nostre Departament de Taquilles al correu electrònic ticketing@elchecf.es indicant el nombre d’entrades i adjuntant una fotografia llegible de casa una d’elles.
Les entrades dels aficionats de ZONA VISITANT adquirides mitjançant el R.C. Esportiu hauran de ser reemborsades directament per l’entitat deportivista.
L’operativa per a la trobada es mantindrà tal com estava prevista per al seu desenvolupament diumenge, duent-se a terme els mateixos actes comercials i protocol·laris i el mateix dispositiu de seguretat.
L’horari de venda d’entrades serà: dilluns de 10.00 a 14.00 i de 16.30 a 19.30 hores i dimarts de 10.00 a 14.00 hores a les oficines de l’estadi Martínez Valero; el dimarts a partir de les 19.00 hores s’obriran les Taquilles de Fons Nord i Fons Sud.
El canvi d’horari es deu a una decisió de Laliga i la RFEF després de la mort en el dia d’ahir del futbolista del Extremadura U. José Antonio Reyes. L’Elx C.F. mostra el seu condol a tota la família de l’entitat extremenya, així com a familiars i amics de José Antonio Reyes, i lamenta profundament la pèrdua d’un dels jugadors més destacats de la història recent del futbol espanyol. Descansi en pau.