Informació respecte al partit Villarreal B vs Real Zaragoza
El Vila-real B vol tornar a guanyar a LALIGA Hypermotion acompanyat de tots els groguets. El filial groc s’enfrontarà al Reial Saragossa el proper dissabte 24 de febrer a les 18.30 hores a l’Estadi de la Ceràmica. Igual que a la resta de partits d’aquesta temporada, el club habilita la grada de Tribuna Preferent perquè els aficionats puguin animar el Mini Submarí i, en cas d’omplir-se, es començarà a accedir al Fons Sud, mentre que l’afició visitant ubicarà a Fons Nord i en aquest cantó amb Tribuna.
El protocol d’entrada per al partit davant del conjunt aragonès és el següent:
Els abonats podran arreplegar fins a 5 entrades d’invitació d’ús exclusiu per a l’afició local. Aquestes entrades es repartiran al mateix accés de l’estadi.
Els abonats de Fons (Nord i Sud) i Tribuna Preferent podran accedir amb el seu passi lliurement bé a la Tribuna Preferent (antiga Preferència). Els seients no estaran assignats i els aficionats s’ubicaran per ordre d’arribada. En cas d’anar-hi amb convidats, podran seure a la mateixa zona. En cas que s’ompli la Tribuna Preferent, s’habilitarà el Fons Sud.
Els abonats de Tribuna (central i lateral), Llotja VIP i Llotja d’Honor accediran amb el seu abonament a la seva localitat habitual i no poden portar convidats a aquesta zona. Les invitacions que sol·licitin seran de la resta de zones habilitades (Tribuna Preferent).
Els abonats de Súper Tribuna s’ubicaran a la Súper Tribuna Par, accés per Porta 13 (no s’obrirà la Senar).
El Vila-real CF obrirà les portes d’accés respectives des de 90 minuts abans de l’inici del partit.
No hi haurà venda d’entrades de cap tipus a taquilles.
L’afició visitant s’ubicarà a Fons Nord ia la cantonada entre Tribuna i Fons Nord, quedant aquest espai reservat per a aquesta.
Els pàrquings obriran exclusivament per a aquells que tinguin el pàrquing de temporada, igual que amb el primer equip.
Prèvia de l’APV
L’Agrupació de Penyes del Vila-real CF accedirà a l’Estadi de la Ceràmica per animar els de Miguel Álvarez a la recerca de la victòria. Els penyistes, juntament amb els aficionats que vulguin unir-s’hi, se situaran a la cantonada entre Tribuna Preferent i Fons Sud. Abans de la trobada, faran prèvia amb concurs de fideuà.
Aneu a animar el Vila-real B a l’Estadi de la Ceràmica! Endavant, va afició!
Informació i Foto: Villarreal CF