Cultura

Inaugurat el Sol Market al Grau de Castelló

El primer tinent alcalde, Sergio Toledo, la tinenta alcalde del Grau, Ester Giner, i la regidora de Turisme, Arantxa Miralles, al costat d’altres autoritats han participat en l’encesa oficial del pòrtic lluminós del Sol Market. Un acte amb el qual se li ha donat la benvinguda als nombrosos d’assistents que no han volgut perdre-li’l.

El Sol Market estarà en el Grau de Castelló, de l’11 de juliol al 3 d’agost. Combina gastronomia, cultura, comerç i espectacles en un entorn únic al costat de la mar, amb entrada gratuïta i horari de 19.30 a 00.30 hores. A més, compta amb una sénia gegant de 40 metres d’altura i un carrusel en la plaça Setè. “És una iniciativa que ha sigut possible gràcies a la bona disposició sempre de l’Autoritat Portuària amb l’Ajuntament, a través del Patronat de Turisme i la Tinença Alcaldia del Grau que apostem per la col·laboració públic-privada. És un atractiu que posarà de moda al Grau aquest estiu encara més si cap i és perfecte per a gaudir en família”, ha afirmat Toledo.

“Estem treballant per a dinamitzar el Grau i continuar apostant per una oferta de cultura i oci familiar de qualitat en el districte marítim. També amb la posada en marxa del Tren Turístic, que hui ha entrat en funcionament i que representa també una oportunitat per a posar en valor tots els recursos que converteixen al Grau en un dels principals aparadors turístics de la ciutat”, ha explicat la tinenta alcalde del Grau.

Per part seua, la presidenta del Patronat de Turisme i regidora de l’àrea, Arantxa Miralles, ha assenyalat que “hui donem la benvinguda a la primera edició de Sol Market, una iniciativa que reflecteix el tipus de projectes pels quals apostem des del Patronat: propostes amb identitat pròpia, que enriqueixen la vida cultural i social de Castelló i que activen espais clau com el Grau durant la temporada estival. Aquest esdeveniment naix amb la vocació de convertir-se en un punt de trobada per a castellonenques i visitants, i és un clar exemple del que pot aconseguir-se gràcies a la col·laboració entre institucions públiques i promotors privats.”

Tren Turístic

El Tren Turístic ha començat a funcionar aquest 11 de juliol i oferirà servei fins al 30 d’agost. En el seu primer dia en marxa, una gran multitud de passatgers han pogut gaudir del trajecte del tren, la qual cosa demostra l’excel·lent acolliment que ha tingut aquesta iniciativa entre veïns i visitants.

El recorregut té una duració aproximada de 40 minuts, el preu del bitllet és de 3 euros, i els menors de dos anys viatgen gratis. Els tiquets es podran adquirir directament al tren, que compta amb una capacitat de 55 places.

Informació i Foto: Ajuntament de Castelló

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint