Política

Ibáñez: “Les mentides pressupostàries de Puig són els impagaments socials d’avui”

El portaveu d’Economia del Partit Popular de la Comunitat Valenciana, Rubén Ibáñez, ha afirmat avui que “les mentides pressupostàries de Puig són els impagaments socials d’avui”.

“Els organismes oficials adverteixen que la Comunitat Valenciana està lluny de poder complir amb l’objectiu de dèficit i adverteix de l’elevat creixement de les despeses de la Generalitat. És el que portem dient durant tota la legislatura des del PPCV. El Consell de Puig i Oltra només sap gastar però no sap administrar bé. El malbaratament en xiringuitos, augment d’assessors i sector públic ha anat en augment mentre cada vegada hi ha més factures al calaix i més impagaments a col·lectius i especialment a entitats de caràcter social “, ha assenyalat Rubén Ibáñez.

El dirigent popular ha recordat que avui a la Comunitat “hi ha 460.000 valencians en pobresa severa mentre la coalició sanchista a la valenciana de Puig el que ha fet ha estat pujar 3.000 milions els impostos als valencians”. Ibáñez ha lamentat que tot i pujant els impostos “els impagaments a les entitats socials es succeeixin”. “En el pressupost valencià hi ha fins a 700 milions d’euros que es destinen a 11 nous xiringuitos per endollar a afins mentre no es paga a centres de menors, a dependència, menjadors i assistències socials. El Botànic va substituir el rescatar persones per viure ells millor “, ha afegit.

Ibáñez ha indicat que la política de Puig “ha de desaparèixer de la Comunitat Valenciana perquè amb ell els valencians només tenen més atur i més impostos”. “El primer problema dels valencians és un govern a la valenciana que es puja el sou i no paga a les entitats socials, un Consell que ha augmentat el cost d’alts càrrecs un 15% respecte a l’últim govern del PP i el deute en 7.000 milions d’euros “.

“Puig ha demostrat que les seves polítiques de pujades d’impostos i impagaments comptants han empobrit més als valencians. El govern sanchista a la valenciana ens porta més atur, més pobresa, més impostos, ingressos ficticis any rere any en els comptes i les seves posteriors retallades “.

Finalment, Ibáñez ha criticat “la submissió de Puig respecte a Sánchez, que ha incomplert la seva promesa de millorar el finançament de la Comunitat Valenciana. Sánchez ha donat l’esquena a Puig i als valencians i només li ofereix més deute “, ha conclòs.

 

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcv.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint