Política

Ibáñez: “Estem davant uns Pressupostos al servei del PSPV, Compromís i Podem que donen l’esquena als valencians”

El portaveu d’Economia del Grup parlamentari Popular (GPP), Rubén Ibáñez, ha assenyalat avui que els Pressupostos de la Generalitat anunciats avui són uns pressupostos al servei de tres partits però que donen la esquena als valencians “.

Ibáñez ha advertit que estem davant d’uns presupuetsos “irreals” cosa que “sap perfectament el Consell” perquè parlen d’un augment del 10% quan l’economia valenciana creixerà només un 2,3%, el que es traduirà en retallades dels drets socials dels valencians. “Els serveis públics valencians van a tenir un problema perquè els números no van a quadrar de niguna manera”.

Pel portaveu, per al conseller Soler “el dels pans i els peixos es va quedar curt, perquè multiplica nombres i xifres com si això fos gratuït, i no ho és, el que farà seran retallades”.

En aquest context, el diputat ha assenyalat que avui el president de la Generalitat, Ximo Puig, “ha rebut dos pals importants” perquè d’una banda la vicepresidenta Carmen Calvo, ha reconegut que el Govern del PSOE no va a reformar el model de finançament perquè vénen eleccions i de l’altra, el minsitro valencià, José Luis Ábalos, ja ha dit que l’AP7 no serà gratuïta “.

“No sabem què defensa el senyor Puig, perquè tot el important per als valencians el Govern d’Espanya ho per”, ha indicat. “Volem saber què defensa Puig, si continua defensant l’països catalans quan dóna suport al senyor Morera, o si va a defensar alguna vegada als valencians en les seves principals reivindicacions”.

Ibáñez ha assenyalat que la realitat actual és que “no hi haurà model de finançament, i ens inclouen 1.325 milions absolutament ficticis que l’únic que provoca són retallades de drets dels valencians, en uns pressupostos al servei del PSPV, Compromís i Podem i allunyats de les necessitats dels valencians “.

Informació i Foto: http://www.ppcv.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint