Hui s’ha presentat a Castelló el primer curs de formació d’artista gaiater
L’alcaldessa de Castelló, Amparo Marco, ha presentat hui el primer curs de formació d’artista gaiater. El curs, gratuït i d’un any de durada, està dirigit a persones en situació d’atur majors de 16 anys. A partir de demà la informació estarà al web municipal www.castello.es i del 22 de febrer al 26 de març es podran presentar les inscripcions per registre.
El programa inclou tres especialitats: fusteria metàl·lica i forja artística, electricitat i automatismes i fusteria de fusta i talla artesanal.
Informació i Foto: http://www.castello.es