Política

Herrero: “VOX vetllarà pel bé comú de tots els vila-realencs, per sobre de les sigles”

Amb il·lusió i convençuda que la seva funció com a regidor de Vila-real va ser determinant i molt beneficiosa per als veïns, Irene Herrero ha jurat aquest matí el seu càrrec a l’Ajuntament de Vila-real on s’ha compromès fidelment a defensar les idees de VOX i “vetllar per millorar el benestar i la qualitat de vida de tots els veïns de Vila-real, per sobre de les sigles”.

Herrero, durant la seva intervenció, ha volgut agrair públicament la confiança que 1.250 persones han dipositat en VOX i que es veuran representats en la seva persona. Per això, la regidora ha posat èmfasi en la necessitat d’acatar la senda del progrés i del creixement econòmic, sota el camí de la moderació.

Herrero ha fet una aposta clara per les polítiques que signifiquin un avanç i que siguin beneficioses per a tots els ciutadans, i no aquelles que només porten descontent i que condueixen al malestar com les executades per l’esquerra sectària. La regidora de VOX ha expressat el seu desig d’anar contra l’adoctrinament a les aules i totes aquelles iniciatives que coartin la llibertat dels veïns o la unitat d’Espanya.

“Tenim ambulatoris tancats o sense ampliar, polígons inacabats … Reclamarem la Regidoria de la Família per defensar el nucli fonamental de la nostra societat i la vida”, va dir, i va concloure: “Volem fer una aposta decidida perquè l’Ajuntament sigui la casa del poble , on els ciutadans ens sentim acollits i on trobem respostes a les nostres consultes, inquietuds i demandes “.

Informació i Foto: VOX Vila-real

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint