Gonzalo Villar (Jugador de l’ElxCF) «Estem centrats en treballar, entrenar al màxim i recuperar el nostre millor nivell»
Gonzalo Villar ha estat el primer protagonista de la setmana a la Sala de Premsa del Martínez Valero. «Estem centrats en treballar, entrenar al màxim i recuperar el nostre millor nivell, així l’equip s’anirà conjuntant i els objectius s’aniran complint«, ha explicat el migcampista franjiverde, que ha assegurat que el partit contra l’Lugo és «un partit important per a canviar la imatge del primer dia davant la nostra afició «.
Informació i Foto: ElxCF