Gayà «Tant en el València CF com en la Selecció ha estat un any rodó»
Feliç per estrenar-se amb la Roja en el seu cinquè partit, Gayà li va donar molt valor a la projecció que va rebre d’Asensio en l’acció que va culminar amb un toc brillant per segellar el 1-4 que acabaria sent definitiu. «Medi gol és de Marc«, va reconèixer el valencianista, «em va ficar una passada increïble i que vaig poder culminar. Està clar que el més important era la victòria, seria un partit difícil pel camp i perquè ells s’anaven a tancar, però l’equip ha estat superior en molts aspectes «.
Després d’una temporada espectacular, el futbolista de Pedreguer només li queda el partit de dilluns que davant Suècia per finalitzar la temporada, però fins ara «ha estat un any rodó a tots els nivells, personal tant en el València CF com en la selecció. Ara a rematar la feina contra Suècia, serà el partit més difícil del grup «.
Informació i Foto: ValenciaCF