Gayà (Jugador del ValenciaCF) analitza la derrota davant el Eibar a Mestalla
Vaja pal la derrota, tot i intentar-ho fins al final.
Una veritable pena, avui havia de guanyar perquè queda poc perquè acabi Laliga. Se’ns va complicar el partit des del principi, després del descans busquem més els espais i vam trobar opcions, vam tenir ocasions de gol, però no han entrat i ens anem molt fotuts i tristos.
Tot i això, matemàticament encara és possible.
L’equip no va a baixar el cap, però s’ha posat molt difícil, si guanyen el Getafe CF i el Sevilla FC serà pràcticament impossible.
Com ha vist aquesta última opció de Santi Mina?
Una pena, era una ocasió clara, però el futbol és així, avui hem fallat i el que hem de fer és no acotar el cap. L’equip sempre es va a aixecar.
Ara toca pensar en la cita de dijous que a Londres.
Ara cal pensar en les semifinals, tenim un repte molt il·lusionant per davant. Serà difícil avui pensar en el dijous, és una pena perquè havíem d’haver guanyat.
Li fan falta en l’acció que va acabar en el gol de l’Eibar?
Em desequilibri amb Orellana en aquesta acció, el van revisar, però em van fer una mica el llit i això em va portar a fer un mal rebuig.