Gayà ja està entre els cent jugadors amb més partits oficials a la història del ValenciaCF
José Luis Gayá està completant un gran inici de temporada en el València CF, el que també li ha portat a ser convocat per Luis Enrique per a la selecció espanyola absoluta. A més, el lateral de Pedreguer s’ha col·locat, després de participar en l’empat davant el FC Barcelona, entre els cent jugadors amb més partits oficials (155) en la història del club de Mestalla, igualat amb el migcampista uruguaià Miguel Ángel Bossio i el central paraguaià Aníbal Pérez.
En la seva cinquena temporada al València CF, Gayà ha jugat set dels vuit partits de Laliga (només va faltar a Anoeta davant la Reial Societat) i els dos de la fase de grups de la Champions, a Mestalla davant el Juventus i a Old Trafford contra el Manchester United. D’altra banda, amb Espanya va disputar el passat 11 de setembre els noranta minuts de la victòria davant Croàcia per 6-0 a l’estadi Martínez Valero, corresponent a la segona jornada de la fase de grups de la Lliga A de la UEFA Nations League.
Amb els 155 partits oficials, el lateral valencianista s’apropa a Jonas Gonçalves i Javier Farinós amb 157, a Pablo Hernández i Enrique Buqué amb 158, a Fernando Ansola amb 159, a Sergio Lloret i Darío Felman amb 161 i Pablo Piatti amb 162 xocs.
En un any especial com el del Centenari, Gayà s’ha convertit en un dels capitans de l’actual València CF, amb el qual acumula 124 partits a Primera Divisió, 9 a Champions League, 7 a Europa League i 15 en Copa del Rei. Tot un jove veterà de només 23 anys.
Informació i Foto: ValenciaCF