Gaudeix de la fira solidaria a l’estadi de la ceràmica
L’entrada a la fira solidària és gratuïta i començarà el divendres 15 de novembre a partir de les 19.00 hores amb l’acte d’inauguració en què se celebrarà el gran xou de Ronald McDonald. L’exjugador i actual membre de l’departament de Relacions Institucionals de el Vila-real CF, Marcos Senna, assistirà a l’acte d’inauguració.
A partir d’aquí, tres dies de pura diversió per a tota la família amb actuacions musicals, exhibicions, tallers, discomòbil, una paella monumental … Amb l’afany de recaptar diners per a la Casa Ronald McDonald es durà a terme una gran tómbola solidària amb desenes de regals.
La Casa Ronald McDonald de València, situada al costat de l’Hospital La Fe, busca convertir-se en una “llar fora de la llar” per a tots aquells nens de fora de València que se sotmeten a tractaments en els hospitals de la ciutat. La Fundació Infantil Ronald McDonald té un objectiu primordial des que es va instal·lar el 1997 a Espanya: construir i mantenir unes llars situats a prop dels millors hospitals pediàtrics de país.
L’agenda de la fira solidària a favor de la Casa Ronald McDonald és la següent:
