Política

Gascó: «Puig no paga als col·legis mentre malbarata milions a subvencionar el catalanisme»

La portaveu d’Educació del Grup Popular en Les Corts, Beatriz Gascó, ha denunciat que «Puig no paga als col·legis mentre malbarata milions a subvencionar el catalanisme».

La portaveu popular ha revelat avui que «Puig ha 18 milions d’euros de despeses de funcionament als col·legis i instituts de la Comunitat doncs Educació porta sense pagar des del mes de maig als centres, adeudándoles els quatre últims mesos i complicant encara més el correcte funcionament de l’inici de curs «.

Gascó ha assenyalat que «Puig és morós en educació mentre malbarata milions en promoure el catalanisme. Mentrestant, deixa de pagar als col·legis sí que hi ha diners i malbarata milions d’euros a subvencionar el catalanisme amb ajudes directes a entitats, mitjans i tota mena de associacions. Destina partides pressupostàries milionàries per a una nova televisió que no veu ningú, per muntar noves agències i organitzar xiringuitos on col·locar als seus amics. Aquestes són les seves prioritats «.

Beatriz Gascó ha explicat que «la Conselleria ha de les despeses de funcionament de tots els centres de la Comunitat dels últims quatre mesos (maig, juny, juliol i agost), a més dels pagaments de menjador des del mes d’abril i els ajuts de les beques menjador als alumnes dels mesos de maig i juny «.

Gascó ha assenyalat que «en lloc d’ocupar-se de millorar de veritat l’educació, tant en l’aspecte material com en l’acadèmic, les seves autèntiques preocupacions se centren en estendre el catalanisme i introduir l’islam a les escoles. En això concentren els seus esforços en moviment «.

La portaveu popular considera que «aquest inici de curs, lluny del món idíl·lic que ens dibuixen Puig i Marzà, és el del caos amb irregularitats en l’adjudicació de places, la insubmissió a les sentències judicials, el sectarisme i la implantació de l’ensenyament de la religió islàmica en alguns centres públics «.

Finalment, Beatriz Gascó ha assenyalat que «la realitat del nou curs escolar que comença ara és la manca d’infraestructures, col·legis paralitzats per impagaments, més ideologització i la persecució a l’ensenyament concertat malgrat les sentències judicials».La portaveu d’Educació del Grup Popular en Les Corts, Beatriz Gascó, ha denunciat que «Puig no paga als col·legis mentre malbarata milions a subvencionar el catalanisme».

La portaveu popular ha revelat avui que «Puig ha 18 milions d’euros de despeses de funcionament als col·legis i instituts de la Comunitat doncs Educació porta sense pagar des del mes de maig als centres, adeudándoles els quatre últims mesos i complicant encara més el correcte funcionament de l’inici de curs «.

Gascó ha assenyalat que «Puig és morós en educació mentre malbarata milions en promoure el catalanisme. Mentrestant, deixa de pagar als col·legis sí que hi ha diners i malbarata milions d’euros a subvencionar el catalanisme amb ajudes directes a entitats, mitjans i tota mena de associacions. Destina partides pressupostàries milionàries per a una nova televisió que no veu ningú, per muntar noves agències i organitzar xiringuitos on col·locar als seus amics. Aquestes són les seves prioritats «.

Beatriz Gascó ha explicat que «la Conselleria ha de les despeses de funcionament de tots els centres de la Comunitat dels últims quatre mesos (maig, juny, juliol i agost), a més dels pagaments de menjador des del mes d’abril i els ajuts de les beques menjador als alumnes dels mesos de maig i juny «.

Gascó ha assenyalat que «en lloc d’ocupar-se de millorar de veritat l’educació, tant en l’aspecte material com en l’acadèmic, les seves autèntiques preocupacions se centren en estendre el catalanisme i introduir l’islam a les escoles. En això concentren els seus esforços en moviment «.

La portaveu popular considera que «aquest inici de curs, lluny del món idíl·lic que ens dibuixen Puig i Marzà, és el del caos amb irregularitats en l’adjudicació de places, la insubmissió a les sentències judicials, el sectarisme i la implantació de l’ensenyament de la religió islàmica en alguns centres públics «.

Finalment, Beatriz Gascó ha assenyalat que «la realitat del nou curs escolar que comença ara és la manca d’infraestructures, col·legis paralitzats per impagaments, més ideologització i la persecució a l’ensenyament concertat malgrat les sentències judicials».

 

 

Informació i Foto: http://www.ppcv.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint