Fuente la Reina rep 10.000 euros de Diputació per estalviar costos energètics al polifuncional amb la instal·lació de sistemes més eficients
La localitat de Fuente la Reina, a la comarca de l’Alt Millars, veurà estalvis a la factura elèctrica amb la instal·lació de nous sistemes, més eficients, gràcies a la col·laboració econòmica finançada per la Diputació de Castelló.
A través d´un conveni singular, aquesta petita població rep 10.000 euros que li permetrà millorar l´eficiència energètica del local polifuncional del municipi amb la renovació de la infraestructura elèctrica.
«Aconseguim que es millorin els sistemes energètics vigents. Que es generin estalvis que beneficien els veïns i el conjunt de la població. Que es progressi en matèria energètica al nostre interior».
Així ho considera el secretari executiu del PP a la comarca de Viver, Sergio Fornas, que ha posat en valor el «compromís decidit de la presidenta de la Diputació Provincial de Castelló, Marta Barrachina, amb el món rural».
Tal com relata el secretari executiu del PP, “el Govern Provincial s’ha convertit, per fi, en una institució involucrada amb els més petits. I això, per a pobles que tenen escassos recursos és fonamental”. En aquest sentit, Fornas ha posat també en valor la fórmula d’acords directes amb els ajuntaments «per resoldre solucions que requereixen urgència i diligència». «El compromís de la Diputació Provincial és avui ferm, clar i compromès. Perquè avui es gestiona atenent la necessitat, no la ideologia», ha considerat Fornas.
Informació i Foto: Premsa PPCS