Fran Escribá va complir 100 partits a Primera amb l’Elx CF
El Reale Arena de Sant Sebastià va ser escenari d’una nova fita en la carrera de l’tècnic franjiverde, convertint-se en el segon entrenador en la història de l’Elx C.F. que arriba als 100 entorxats en la màxima categoria.
Fran Escribá Segura (València, 1965) aterrava a Elx l’estiu de 2012 després d’una exitosa etapa com a segon entrenador de Quique Sanchez Flores. El seu baptisme com a primer entrenador va ser un èxit rotund que va culminar amb l’ascens de l’equip a Primera Divisió batent tots els rècords històrics de el club i alguns de la categoria d’argent de el futbol nacional.
La primera temporada d’l’equip en el seu retorn a l’elit es va saldar amb la salvació en la penúltima jornada de campionat, després d’empatar a casa sense gols davant el F.C. Barcelona i el segon any la salvació es va aconseguir de forma més folgada, a falta de tres jornades per al final, després de la victòria a Màlaga per 1-2 amb gols de Jonathas de Jesús i Mario Pašalić.
Després del seu pas per les banquetes de Getafe C.F., Vila-real C.F. i Celta de Vigo, el valencià iniciava la seva segona etapa a la banqueta il·licità el 20 de febrer de 2021 amb la victòria per la mínima davant la S.D. Éibar. La recta final de la temporada va ser d’infart i amb Fran Escribá a la banqueta l’equip va aconseguir la permanència en l’última jornada de campionat després de la seva victòria a casa davant l’Athletic Club.
Els seus números en els seus cent partits a Primera Divisió deixen un bagatge de 26 victòries, ocupant el segon lloc en el rànquing de el club només per darrere de l’brasiler Otto Bumbel.
Informació i Foto: Elx CF