FourFourTwo destaca dos jugadors del Valencia CF entre les millors promeses del futbol mundial
La revista britànica FourFourTwo ha confeccionat la seva tradicional llista amb les millors promeses del futbol mundial i entre els seleccionats hi ha dos jugadors del València CF: Yunus Musah i Ilaix Moriba.
Yunus Musah, 19 anys, va arribar al València CF el 2020 per créixer des de l’Acadèmia VCF. Pas a pas ha anat pujant graons fins a assentar-se al primer equip i convertir-se en internacional absolut amb els Estats Units.
Ilaix Moriba, 19 anys, ha arribat al València CF en aquest mercat d’hivern i ha comptat amb protagonisme a les alineacions de José Bordalás des del primer moment.
Yunus Musah i Ilaix Moriba comparteixen llista amb altres promeses de LaLiga com Gavi, Pedri i Ansu Fati, del FC Barcelona o Camavinga, del Reial Madrid. FourFourTwo també destaca altres estrelles del futbol europeu com Jude Bellingham (Borussia Dortmund), Harvey Elliott (Liverpool) o Jamal Musiala (Bayern de Munic), entre d’altres.
Informació i Foto: Valencia CF