Educació

Florida Universitària es reuneix amb el secretari autonòmic de l’Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat per establir línies de col·laboració

El director de Florida Grup Educatiu, Enrique García, la directora de Florida Universitària, Mercedes Ferrer, i la responsable de l’àrea de Recerca i Postgraus i coordinadora de l’títol propi Gestió Innovadora de l’Hospitalitat i de l’Oci (GIHO) que s’imparteix amb el Grau Oficial en Turisme de Florida Universitària, Mercedes Aznar, s’han reunit amb el secretari autonòmic de l’Agència Valenciana de Turisme de la Generalitat Valenciana, Francesc Colomer, per establir les línies de col·laboració i sinergies entre ambdues institucions en matèria de sostenibilitat i investigació turística.

La coordinadora d’el títol propi GIHO ha destacat la bona predisposició per part de l’secretari autonòmic en la reunió en què Florida Universitària ha presentat les línies de treball de recerca que s’estan desenvolupant des d’aquesta cooperativa universitària valenciana en matèria de turisme sostenible i reversió de la despoblació, i que s’està realitzant sobre una sèrie de comarques valencianes.

Mercedes Aznar també ha presentat el projecte que desenvoluparà l’alumnat aquest curs 2020 -2021 en el títol propi de Gestió Innovadora de l’Hospitalitat i d’Oci de Florida Universitària. «El secretari autonòmic s’ha mostrat molt receptiu a conèixer les actuacions pràctiques que el nostre alumnat de 1r, 2n i 3r d’el Grau de Turisme iniciarà al municipi de Caudiel (Castelló) el proper 28 d’octubre dins de l’títol en GIHO, així com les nostres línies d’investigació per pal·liar la despoblació a través del turisme rural de patrimoni i natura «, explica la responsable de l’àrea.

Informació i Foto: Florida Universitaria

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint