Més notícies

FGV se suma a la celebració del Dia Internacional de les Persones d’Edat

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) se suma avui a la celebració del Dia Internacional de les Persones d’Edat, a través de la col·laboració amb Amics de la Gent Millor en la campanya ‘Selfies contra la soledat’.

Aquesta campanya de sensibilització s’ha instal·lat a l’interior dels trens i tramvies de Metrovalencia i TRAM d’Alacant, fins al desembre d’aquest any. Pretén conscienciar els viatgers de la importància que té evitar l’aïllament social de les persones grans.

Amics de la Gent Major és una organització de voluntariat, sense ànim de lucre, que es dedica des de l’any 2000 a acompanyar afectivament i de forma desinteressada a la gent gran que senten soledat, preferentment amb escassos recursos econòmics.

La campanya ‘Selfies contra la soledat’ es visualitza a través dels més de 200 cartells distribuïts en l’interior de les unitats de València i Alacant. Forma part de les iniciatives en què col·labora FGV, dins de les accions de Responsabilitat Social Corporativa (RSC) que desenvolupa per mitjà de Línia 0.

Línia 0 és una iniciativa que parteix de la responsabilitat de l’empresa amb la societat, propiciant un fòrum solidari, capaç d’atendre propostes sense ànim de lucre i que reporten un benefici al conjunt de la societat. Dins d’aquest tipus de col·laboracions FGV cedeix de manera gratuïta espais en els seus trens i estacions per donar a conèixer entre els seus viatgers aquest tipus d’iniciatives.

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint