Política

FGV adjudica per 14,4 milions d’euros el servei de vigilància i protecció de clients, agents, instal·lacions i material mòbil

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana (FGV) ha adjudicat la contractació de la prestació del servei de vigilància i protecció a clients, agents, instal·lacions i material mòbil de la xarxa de Metrovalencia i el TRAM d’Alacant, segons publica aquest dimecres el Diari Oficial de la Generalitat Valenciana, per un import de 14.412.093,74 euros IVA inclòs.

El contracte tindrà una vigència de dos anys i està previst que entri en vigor el gener de 2019 i finalitzi al gener de 2021, amb la possibilitat de pròrroga per dos anys més.

Els serveis a realitzar inclosos en aquest contracte afecten a tres tipus d’actuacions diferents: programat ordinari i que està en funció de l’horari de circulació de trens i tramvies; no programat i previst i que es relaciona amb els serveis que es presten en moments com Falles, Fogueres de Sant Joan, esdeveniments esportius o culturals i que suposen un reforç i increment dels serveis habituals; i serveis no programats i no previstos i que afecten a necessitats abans situacions imprevistes com poden ser avaries, emergències o vagues i que precisen d’una major dotació.

El contracte està dividit en quatre lots. El primer, pressupostat en 2,9 milions d’euros, és per al TRAM d’Alacant. El segon, també de 2,7 milions d’euros, és del Lloc de Comandament de València i la seguretat en els tallers de Metrovalencia. El tercer, amb una dotació de 5,6 milions d’euros, és per al metro de València. El quart, de 3,1 milions d’euros, és per al tramvia de València.

Els tres primers lots han estat adjudicats a Garda Serveis de Seguretat S.A. i el quart a Prosegur Solucions Integrals de Seguretat Espanya S.L.

En la mateixa edició del DOGV corresponent a aquest miércolesse ha publicat també que FGV ha adjudicat els serveis de manteniment de jardineria de les estacions i instal·lacions de Metrovalencia a Vivers Centre Verd SA, per un import de 611.493, 64 euros, per un període de 3 anys, prorrogables durant 7 mesos.

 

 

 

Informació i Foto: Generalitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint