Esports

Ferran Torres (Jugador del ValenciaCF) “Amb 18 anys és bonic viatjar a un partit de Champions”

Als seus 18 anys, Ferran Torres té aquesta tarda l’oportunitat de debutar a la màxima competició europea. La seva progressió és il·lusionant, però ell toca de peus a terra perquè amb treball i humilitat sap que és l’únic camí per aconseguir-ho. ¿El repte d’aquesta tarda? Guanyar el BSC Young Boys, com així reconeix en una entrevista a VCF MEDIA.

És el seu primer viatge a la Champions, sens dubte, molt especial.

Per als 18 anys que tinc és bonic viatjar a un partit de Champions i treballarem per aconseguir la victòria.

Com ha viscut el seu últim any per poder arribar fins aquí?

Ha estat un any que poques vegades en la cursa passarà, però estic tranquil, amb els peus a terra i treballant per seguir aquí.

Tot i que no s’han aconseguit els resultats desitjats, en el grup es respira tranquil·litat perquè es treballa bé.

Sí, sabem que estem fent bon futbol, ​​és veritat que no estem encertats de cara al gol com l’any passat, però gràcies al joc que estem fent els gols arribaran.

¿Vèncer al BSC Young Boys és important per dependre de si mateixos?

És important aconseguir la victòria, treballarem per a això i seguir a la Champions.

Afecta molt la gespa sintètica?

Són factors externs, però farem el nostre futbol i a pels tres punts.

Hi ha molt bon ambient en el grup, això també es nota.

En tot club ha d’haver bon rotllo, perquè dins el camp influeix.

Per què li tenen por a Suïssa?

Vaig venir amb la selecció, vaig ficar tres gols en tres partits amb la Sub’19 i me’n vaig anar molt content.

 

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint