Esports

Ferran Torres: “El ValenciaCF confia en el planter i ho està demostrant”

Per a Ferran Torres, la temporada que acaba ha estat una experiència inoblidable. Va debutar el 30 de novembre contra el Reial Saragossa i poc a poc va anar cobrint etapes fins a participar en 13 partits de Laliga-tres de Copa del Rei.

“Ha estat un any inoblidable, de grans moments i en el qual he pogut complir el somni pel qual lluitava de petit. Aquest any m’ha marcat molt “, assenyala Ferran a VCF Play, molt il·lusionat amb la propera temporada en què el València CF celebra el Centenari:” Aquest any és el del Centenari i serà molt especial perquè ho vaig a viure com a jugador de la primera plantilla, serà molt emocionant “.

En aquests dies de desconnexió, en què el futbolista està carregant piles després d’un any de moltes emocions, Ferran és un exemple de l’aposta del club pels futbolistes formats a l’Acadèmia. “El València CF confia en el planter, ho està demostrant i espero que continuï sent així”, conclou el futbolista nascut a Foios.

 

 

Informació i Foto: http://www.valenciacf.com

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint