Fernando Gómez Colomer s’incorpora al CD Castellón com a nou director esportiu
El CD Castelló ha arribat a un acord pel qual Fernando Gómez Colomer s’incorpora al club albinegre com a nou director esportiu per a les dues pròximes temporades. Fernando passa a ser el màxim responsable de la planificació esportiva, a proposta d’Ángel Dealbert, qui es converteix en assessor esportiu de el Consell d’Administració de club. Per la seva banda, Xavi Galván completarà la parcel·la esportiva com a nou secretari tècnic.
Fernando Gómez Colomer, al costat de la seva més que coneguda trajectòria com a jugador, té una destacada experiència com a director esportiu en la màxima categoria de el futbol espanyol. A més, Fernando compta amb passat albinegre tant com a futbolista com en una reeixida etapa com a director esportiu, just després de penjar les botes com a jugador de el CD Castelló.
El nou director esportiu serà presentat davant els mitjans de comunicació aquest dimecres de manera telemàtica a les 13 h. a la sala de premsa de l’estadi de Castalia, on compareixerà al costat d’Ángel Dealbert.
Informació i Foto: CD Castellón