DestacatEsports

Èxit del primer seminari de trading organitzat per Capital.com a Mestalla

El primer seminari organitzat per Capital.com al coliseu de Mestalla ha estat tot un èxit, assessorant a desenes de valencianistes interessats en la inversió en línia en mercats financers.

Anthony Kinnis, gerent de compte de Capital.com, va repassar els principals temes de l’economia mundial, les seves incerteses i com reaccionen els mercats, jornada que es va completar amb una ponència duta a terme per Salva Fuster, analista i inversor.

La plataforma de trading online més innovadora i transparent de 2018, amb accés als 2.000 principals mercats, combina la intel·ligència artificial i el servei personal per convertir-se en una de les plataformes més grans d’Europa en operacions CFD.

Amb més de 360.000 clients registrats i un volum de $ 13000000000 negociats, Capital.com és un dels proveïdors de CFD més grans d’Europa, oferint exposició als dos mil mercats més grans del món.

 

 

Informació i Foto: ValenciaCF

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint