DestacatPolítica

Eva Ortiz demana a Puig que destini els 4 milions que costa l’increment d’alts càrrecs a pagar els deutes dels centres de menors

La secretària general del Partit Popular de Comunitat Valenciana (PPCV) ha titllat de “barbaritat” que el Consell no destini els 4 milions de més que costarà l’increment d’alts càrrecs de la Generalitat a pagar el deute dels centres de menors, de les pimes o pal·liar les deficiències sanitàries. “Quatre milions per a amics i cotxes oficials i no per als que més ho necessiten és una barbaritat”.

Eva Ortíz s’ha pronunciat d’esta manera després de la celebració del Consell de Direcció del PPCV on ha denunciat que el Consell és “un govern que està de vacances contínues, que tindrà al seu president, Ximo Puig, set mesos sense donar la cara davant dels valencians i assistir a una Sessió de Control. És un atropellament i una falta de respecte als valencians “.

Per a la secretària general, “vista les diferències que estan havent-hi en el Govern ens fa pensar que serà una legislatura mogudeta” i mentre ells “s’embranquen en lluites internes” les llistes d’espera en Sanitat segueixen sense publicar-se, coneixem el tancament de llits, s’acumulen els impagaments als centres de menors fins al punt del col·lapse i veiem un vicepresident primer (Rubén Martínez Dalmau) que vol implantar una taxa turística que podria en risc la supervivència del sector. “Volem saber si Ximo Puig i Mónica Oltra estan i acord en aprovar una taxa turística a la Comunitat i en quines condicions deixa aquest anunci un sector líder a Espanya”.

A la vora del col·lapse econòmic

Així, ha assenyalat que en el que es refereix a la gestió econòmica, “estem a punt de col·lapsar, amb 4.000 milions d’impagaments a pimes, en política social i sanitària” i “encara no sabem d’on van a retallar els 1.500 milions del pla d’ajust “.

Per això, el PP ha presentat tres peticions de Diputació permanent: una d’elles perquè Puig expliqui d’on retallarà aquests diners; una altra perquè Puig ens parli de les bilaterals que tenen oberta amb el Govern d’Espanya perquè no sabem en quin punt estan o si poden afectar lleis valencianes i una tercera sobre els centres de menors davant la gravetat de la situació.

Aquest Consell, té moltes ganes de pujar-li el pressupost als alts càrrecs. “No sabem que van a fer amb aquests 4.000 milions acumulats en deute, d’on retallaran aquests 1.500 milions però sí sabem que han pogut pujar més de 4 milions d’euros el pressupost per a alts càrrecs”. Per això, ha afegit, hem presentat una PNL que demana limitar al màxim possible el nombre d’alts càrrecs davant de “la barbaritat” de Puig.

Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint