Eva Ortiz assenyala que «Puig no pot seguir un dia més sense donar explicacions sobre les ajudes a la seva família»
La secretària general del PPCV, Eva Ortiz, ha assenyalat que «Puig no pot seguir un dia més, amagant-se sense donar explicacions sobre les ajudes públiques a empreses de la seva família».
La diputada popular s’ha referit a la investigació oberta per l’Agència Valenciana Antifrau per indicis de frau o corrupció en les ajudes públiques de l’administració autonòmica presidida per Ximo Puig a les empreses del seu germà.
«Portem mesos, des que es va destapar el presumpte tripijoc de les subvencions, esperant que Puig ofereixi alguna explicació perquè el tema continua i el responsable polític és ell. Ara ja no li queden més excuses. L’informe d’Antifrau és molt greu i sembla que només és la punta de l’iceberg «, ha afegit.
«Si segueix sense sortir a donar la cara davant aquest escàndol ha continuat amagant darrere de directors generals, els seus germans hauran de donar explicacions en un altre lloc. Als germans del senyor Puig els estem mantenint els valencians a força d’injectar-sospitoses subvencions públiques a les seves empreses «.
Eva Ortiz ha indicat que «el temps està demostrant que no és una mania del PP sinó que tant la justícia com l’Agència Antifrau estan investigant el presumpte tracte de favor per part del president de la Generalitat i han trobat indicis de frau o corrupció en les empreses que van pagar subvencions a un germà de Puig i van pactar preus entre productores per accedir a concursos públics en la televisió pública À Punt «.
En aquest sentit, la dirigent popular ha recordat que «cada vegada hi ha més indicis sobre la manera de funcionar de les empreses del germà de Puig amb els diners públics que des de 2015 i només en la part d’ajudes al foment del valencià, ha rebut més de 400.000 euros sota sospita que ara estan sent investigades per irregularitats en el control de la subvenció «.
Informació i Foto: PP Comunitat Valenciana