Més notícies

Eva Alcón presenta la seua candidatura i les llistes al Claustre de Candidatura per l’UJI

La professora Eva Alcón ha presentat aquest matí en el Registre General de l’UJI la seua candidatura a rectora i les llistes definitives de la candidatura de Claustrals de «Candidatura per l’UJI» de cara a les pròximes eleccions a Claustre i a Rectorat que tindran lloc el pròxim 16 de maig de 2018 a la Universitat Jaume I.

En les llistes presentades per «Candidatura per l’UJI»  cal destacar la presència de 45 dones (sense contar les suplents) el que suposa un 52,33% de dones candidates a Claustrals.

Per categories, la llista del PDI funcionari està conformada per 71 titulars  (34 homes i 37 dones) i 71 suplents (41 homes i 30 dones), mentre que en la llista corresponent a la resta del PDI es presenten 14 titulars (7 homes i 7 dones) i  21 suplents (12 homes i 9 dones). La llista del personal becari está formada per una dona i com a suplents dos dones i un home.

El termini per a la presentació de candidatures finalitza el 20 d’abril i la proclamació provisional de candidatures està prevista per al dilluns 23 d’abril.

 

 

Informació i Foto: http://www.uji.es

Deixa un comentari

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Descobriu-ne més des de Notícies Dígitals

Subscribe now to keep reading and get access to the full archive.

Continua llegint