Entrades de sector d’afició visitant per al partit CD Eldense vs CD Castellón
L’Elx C.F. posarà a la venda entrades del sector d’Afició Visitant del Nou Pepico Amat per al derbi provincial davant del CD Eldense del proper diumenge 15 d’octubre a les 16.15 hores. El Club ha rebut 400 entrades a un preu de venda de 25 euros cadascuna; des de l’entitat franjiverde s’ha intentat pactar un preu de 15€ per als dos partits de Lliga, com passa habitualment amb altres clubs, però no ha estat possible.
Les entrades es posaran a la venda, només per a abonats, aquest dijous 5 d’octubre a les Taquilles de Fons Sud de l’estadi Martínez Valero, en horari de 10.00 a 14.00 i de 16.00 a 19.00 hores. En cas que no es venguin totes les disponibles, també s’obriran les Taquilles de Fons Sud divendres, en el mateix horari, fins a esgotar-les.
Seguint el reglament de venda d’entrades i abonaments de LaLiga, totes les entrades seran nominatives i intransferibles i han d’anar acompanyades del DNI del titular per accedir a l’estadi el dia de partit. A més, les entrades d’Afició Visitant només es podran adquirir a les oficines del Club visitant; no hi haurà venda d’aquest sector el dia de partit.
Conveni Aficions Unides
En virtut del conveni d’Aficions Unides amb LaLiga, la Federació de Penyes de l’Elx C.F. disposa de 300 entrades a 15 euros (més 2 euros de despeses de gestió) per als penyistes. Es tracta d´una iniciativa pròpia d´Aficions Unides i LaLiga i és independent de les negociacions entre clubs. Les entrades corresponen també al sector Afició Visitant del Nou Pepico Amat.
Per poder adquirir aquestes entrades, els penyistes s’han de descarregar l’aplicació AFICIONS UNIDES i donar-ne d’alta l’usuari. Un cop adquirida l’entrada, l’operació l’ha de validar el president de la penya corresponent i la Federació de Penyes mateixa. Finalment, l’aficionat rep, entre 24 i 48 hores abans del partit, l’entrada al correu electrònic oa la mateixa aplicació. El termini per adquirir aquestes entrades comença avui dimarts 3 d’octubre i estarà disponible fins dijous 5 d’octubre a les 20.00 hores.
Desplaçament
A més, el Club, en col·laboració amb la Federació de Penyes, ha organitzat desplaçament a Elda, al qual podran apuntar-se tant aficionats que comprin l’entrada a les instal·lacions del Club com a través de l’aplicació d’Aficions Unides. El preu del bitllet és de 8 euros per persona, amb sortida el diumenge dia de partit a les 13.30 hores i tornada després del partit.
* No s’admeten canvis ni devolucions d’entrades
Informació i Foto: Elx CF