Empat del Servigroup Peníscola Futbol Sala davant Indústries al tercer amistós de pretemporada (4-4)
El Servigroup Peníscola i Indústries Santa Coloma van empatar a 4 aquest dissabte al Pavelló Juan Vizcarro, en el tercer duel de pretemporada disputat pels peniscolans. Els de Santi Valladares van anar de més a menys i van desaprofitar a la segona part els tres gols d’avantatge amb què van arribar al descans. Juanqui, Yeray, Diego Sancho i el juvenil Armando van anotar els gols de l’equip de la Ciutat al Mar, que al segon temps va acusar la baixada física.
Nou partit de preparació a casa del Servigroup Peníscola que va veure com al minut 2 s’avançava Indústries amb un golàs de Cardona per l’escaire. El xut va sorprendre Gus, que no va poder fer res per evitar el 0-1. Tot i això, en el mateix minut reaccionaven els peniscolans gràcies a una rematada de Juanqui al segon pal després d’un xut d’Elías.
Els de Santi Valladares van anar creixent al partit, dominant a la recerca del segon, encara que Gus va haver d’aparèixer per aclarir el possible 1-2 de Puigvert. A partir de llavors, diverses ocasions clares dels penyiscolans per posar-se al davant; Armando la va enviar a dalt amb tot a favor, mentre que Víctor Pérez va disparar al pal. Seguidament va tenir dues molt bones Lucas Rocha, que primer va creuar massa i després va topar amb Puerta.
El segon va acabar arribant després d’una rematada de Yeray, que va aprofitar una pilota rebutjada. Tot seguit, Sancho va signar el 3-1 després d’una bona acció personal, aconseguint els cinc gols en aquesta pretemporada. Un minut després, el Peníscola va aprofitar el seu bon moment per marcar el quart, en una contra que va definir Armando al 4-1.
Al tram final de primera part, els del Baix Maestrat van seguir amb el clar control del partit, però ni Pani ni Elías van poder superar Puerta per posar el cinquè. Després del descans, la segona part va començar com havia acabat la primera i Lucas va desaprofitar una claríssima ocasió amb tot a favor per al possible 5-1. Des d’aquell instant, Indústries va anar entrant a poc a poc al partit i va aprofitar la baixada física peniscolana.
Els de Xavi Closas van tenir dues primeres clares de gol, un pal i una de Pérez que va tapar Rafa López. Finalment va arribar el 4-2 després d’un servei de banda que va rematar el mateix Pérez. Seguidament, el Peníscola se’n va anar a les cinc faltes i no va poder defensar amb la mateixa intensitat. Això ho va aprofitar encara més Indústries per fer el 4-3, de Puigvert després d’una pilota rebutjada. I finalment va arribar el 4-4, de Leandrinho després d’una contra que va arribar després d’una ocasió desaprofitada pel Peníscola.
Al final, l’equip que va estar més a prop de guanyar va ser Indústries, amb una rematada de Puigvert gairebé a l’últim segon que no va entrar per poc. Amb l’empat, el Servigroup Peníscola es manté invicte en aquesta pretemporada abans de l’estrena a la Supercopa Comunitat aquest dimarts que ve a la pista del València FS de Tercera Divisió.
Pel Servigroup Peníscola van jugar: Gus, Yeray, Lucas, Elías, Juanqui; cinc inicial; Diego Sancho, Pani, Pol Sales, Víctor Pérez, Juanico, Armando i Rafa López.
Gols: 0-1 Cardona (min. 2), 1-1 Juanqui (min. 2), 2-1 Yeray (min. 14), 3-1 Sancho (min. 14), 4-1 Armando (min. 15) ), 4-2 Pérez (min. 29), 4-3 Puigvert (min. 32), 4-4 Leandrinho (min. 36).
Cronica i Foto: premsa Servigroup Peníscola FS.